Saturday 31 October 2015

PREMIUM BEAUTIFUL TOP AGENT : PERANAKAN JATUH

Pernah alami peranakan jatuh??

Jawapan saya, Pakai PREMIUM BEAUTIFUL...urut ngan bidan urut pun mesti ya...tapi bidan tak urut kita tiap hari kan, jadi tiap hari kena pakai PB ok...

Ya, saya salah seorang yg alaminya selepas melahirkan anak ke2 saya... bila angkat barang2 berat sikit akan terasa seperti dalaman perut tak sedap, denyut2 mcmtu..pinggang pun ada rasa sakit....selalunya saya amalkan senaman yg diajar bidan urut,dan selepas memakai PB, korset PB banyak membantu menyokong rahim, perut dan pinggang saya...

Inilah fungsi PB, mengurangkan rasa sakit dan seterusnya membantu merawat penyakit yg dialami...

Hubungi saya untuk pertantaan lanjut..

Kepada pembelian secara tunai, ada special discount menanti anda ya...

012-7865923

No comments:

Post a Comment