Saturday 26 September 2015

AURA REZEKI




Garam mandian apalah pulak kak fatin ni kan..


Ok sebenarnya kak fatin suka sangat dengan garam bukit yang pesen berlampu-lampu tu yang elok untuk kesihatan tu kan. Tapi disebabkan masalah teknikal, kak fatin kuburkan hasrat membeli dan memiliki lampu garam tu. Huk huk..cantik lampu tu..



Tup tup baru-baru ni kak fatin terjumpa tentang garam aura rezeki. Garam ni bukan untuk makan atau untuk hiasan. Tetapi dibuat mandian. Wah best. Jadi kak fatin pun contactlah beberapa no. telefon yang kak fatin google, tapi tak de reply lepas berhari dan berkali-kali dihubungi. Semua no. kak fatin jumpa tak de reply. Sedih betullah kan. Nak jual ke tak nak, orang nak beli ni kan.

Sampailah satu hari kak fatin terjumpa satu no. ni dan sememangnya cepat di reply. Eh eh sama pulak nama dia pun fatin. Hik hik.. apa lagi kak fatin pun beli lah beberapa botol. Secara tak sengaja jadi ejen pulak kan.


Mandian Garam Assyifa’- garam aura rezeki ni yang paling utama adalah untuk kita menjiwai aura diri kita. ialah kita ni manusia biasa, lagi-lagi hati kita yang berbolak balik ni. Oleh itu, mana-mana yang bocor tu kita tampal semula dengan berikhtiar menggunakan garam mandian ni. Berikhtiar kerana Allah SWT. Dia Maha Kaya yang boleh meyembuhkan dan  melindungi kita.


Mandian Garam Assyifa’ Aura Rezeki adalah Garam Bukit Himalaya yang telah diruqyahkan, dibacakan doa assyifa’ dan doa penyeri wajah serta diadunkan dengan wangian aroma haruman mawar yang terbaik.


Antara kelebihan garam mandian aura rezeki ni adalah seperti beriku:

 




 






Didatangkan bersama Aura Mawar adalah aromaterapi semburan air mawar yang merupakan gandingan terbaik bersama Mandian Garam Assyifa’ Aura Rezeki menjadikan wajah anda berseri, insyaAllah.




Saranan penggunaan Mandian Garam Assyifa’ Aura Rezeki: 




Keseimbangan aura amat penting dalam menentukan kejayaan.  Rezeki yang merangkumi dari segi kekeluargaan, kasih sayang, kewangan, kesihatan dan kemudahan  melakukan ibadah. Rezeki itu amat luas. Selamat mencuba dengan penuh keyakinan semata-mata hanya kerana Allah SWT.







Harga Cuma RM60 untuk Mandian Garam Assyifa’ Aura Rezeki dan Aura Mawar.


Hubungi kak fatin sekarang untuk mendapat Mandian Garam Assyifa’ Aura Rezeki ini.


Jiwai Aura Dirimu


Fast action, fast result